30 septiembre 2017

UN PEL DE RAUXA

Foto


No todo va a ser gris en el blog ,un poco de color nunca esta de mas y alguna que otra señora de buen ver tampoco sobra .............machismo quizas pero del bueno


Dijous tenia sesio de STEP amb Gemma va baixar la camilla a una alçada correcta per a mi jo vaig seure i començar a treura les sabates, com una d'ellas havia caigut un pel llum i podia fer nosa em vaig ajupir per agafarla i GOOOOOLLL que collons foto a terra estirat com un porter quan li clavan el gol per la cama contraria. Havia anat relliscan el cul i vai anar a parar a terra. Tots cap a mi per si m'havia fet mal. Com no puc posarme de genolls a terra per la merda de la hiper d'ells i dels dits dels peus una munio de fisios em va aixecar i em va deixar sentat a  la camilla. Gemma mirantme els genolls per si m'havia fet mal, com no vaig caure sino que vaig reslliscar vaig topar a terra desda poca alçada. i ja se sap que la velocitat de caiguda es la arrel quadrada del poducte de la gravetat per l'alçaria per dos. Total 40 cm de h. Aixi que la energia cinetica del cop seria poca porque la mitad del producte de la masa per la velocitat al quadrat de caiguda ....pues aixo

Gran tute de treball de patades per aqui per alla bellugament de superpilota amb les cames treball panxa enlaire amb les cames en angul i una pilota de futbol entre els genolls. paral.lelas xutar miserablement la pilota, etc. Pal arrastre




No hay comentarios: