19 febrero 2017

MANI VOLEM ACOLLIR EN BARCELONA

Vull anar a la mani amb la tieta Anna i va pescar un amic de la tieta per anar a coll i , va tornar tota emocionada a casa

A coll i be



Això és la Via Laietana plena de gom a gom amb gent enfervorida, a Madriz excepte el País la resta de premsa dedicat al frau del cas Noos


En Groucho el mes Marx del germans Marx


M'habes agradat que el meu pare veies aquests espectacle i em diguis que opinava de tot això ja que recordo que quan veia per la tele les imatges de la gent de l'antiga Iugoslàvia que fugia per les muntanyes nevades és posava a plorar recordant tota la gent que l'any 1939 fugia pels Pirineus cap a França on el tracta no va ésser massa curos em tots ells, tot i que el govern de la República va donar força cales al de França perquè cuidessin a l'allau de gent civils i militar que passaven.



El meu pare recordava el camp de concentració a la platja, ballats com animals vigilats per senegalesos que duien anells al nas i que els hi fotien cop de culata del fusell si s'acostaven als filferros de les tanques. Els diumenges anaven les parelles passejant i els hi llençaven gosi'ns de pa per damunt les tanques no si sabia si era perquè els tractaven com animals o que l'hi feien pena i llançaven el pa perquè tinguessin quelcom de menjar


Temps era temps aixecabem el puny esquerra ......ara el puro


El cas NOOS vist per El Roto



No hay comentarios: