03 abril 2015

AIXO ES EL SIRN

Com canvia tot....... quan jo vaig arribar al SIRN a finals del 2008, tot sortir de L'Institut Guttmann, la distribució era una mica, bastant diria jo, diferent pero l'esperit d'ajudar a la gent era com ara amb una empatia cap el pacient que a mi em deixa sorprès i això que a la Guttmann tenen molta.

Jo li dic que vaig a una serio de sado una horeta tres cops per setmana per ha que m'estirin, em facin seure al cacauet, damunt d'una pilota.... (egggg no es perd eh?), bici estàtica ligth, etc Tot això amanit em les xerrades que petem amb el/la fisio, demés companys, etc: aquí pots estar al dia de series, pelis, sorts, llibres,moviments de la "bolsa" ,veganisme.... el que vulguis. Aquesta família semble que els seus dies tinguem mes de 24 hores per les activitats de tota mena que esmenten.

Ara han muntat un PC amb unes pantalles (molt semblant a unes de Guttmann) perquè facis el "mico" dempeus o assegut i corregir les teves mancances, l'altre dia vaig fer d'home biònic em van col·locar una cama elèctrica per caminar i em va anar força bé, el cap del centre em va dir que en compraven una per fer exercici amb ella. Aquí sota penjo una foto meva treballant amb ella.

Sembla ser que en David ha vist uns artil.lugis per la tele per treballar les musculatures amb massatges mes a fons i que ho anhira a probar.

No hay comentarios: