22 agosto 2017

UN GARBUIG D'ESCRITS

Dimarts 22 d'agost : ahir al mati vaig anar a la Guttmann a la revisio de cada any i mig, el Dr Benito esaba de vacanças i em va atendre la Dra ..........., quan le vaig explicar lo de la meva son,set i cames ( mes be peus) inquietas em va remetre cap un neuroleg que porta las piernas inquietas i a una psiquiatra que ara esta de baixa per el tema del seropram. Tinc data per eldia 30 d'octubre a les 11 del mati i despres l'altre a les 11,30.

La ecografia de prostata i ronyons  lo de sempre: la tinc petita ( la prostata, lo altra fa dies que no la veig per en lloc) i els dos quistes: un cada  ronyon.

La psico va llegir els sis fulls de test que vaig omplir i va dir que estava millor que l'any pasat.

A tot aixo entre anadas,tornadas,anar a pixar, etc deuria haber caminat mes de 400m

Per la tarda assegut en  la thunder electrical chair cap can Jordi que va fer un massatge fort, estiraments ,treball als peus i dits dels peu per passarme despres el laser reseguint tota l'area auricular a les dues orelles. La veritat es que vaig sortir molt fi, he dormit tota la nit molt be depertanme molt be aixo si molt rigid. 

Quan m'he llevat he descobert que la pota esquerra no aguanta baixant un dolor desda l'area del maluc ( piramidal??) fins el peu i fent claudicar el genoll.


Els meus biorritmes

En Jordi em va dir que per els espasmes prengues Sales de Shussler:Magnesium Phosphoricum sal nº 7 dels laboratorisDHU 2 boletes dos cops al dia. Començo ara el tractament

Tinc mono de la Cafetera aquestos dias perque els mitjans de la villa i corte foten fastics, cada cop a les xarxes socials trobo una pila de gent que no se que veuen o saben del pais on viuen. Curiosament tots es que he llegit tenen un exces de testosterona nacional, no he trobat cap dona que digui aquestes bajanades. A la meva filla Anna perque se li va ocorre protestar per una informacio molt sesgada del pais li han dit de tot em falta d'educacio, mala baba rabiosa etc." Hasta tus antepasados que eran españoles deben estar avergonzados" . 

Curiosament la meva filla no ha sigut mai indepe  i els meus pares eran aragonesos que als 13 anys van tindra que vindra a BCN per poguer sobreviure , eren catalanoparlants de sempre a casa meva, inclos la meva mare era de la seba per la qual cosa no crec que els hi molestes el comentari d'Anna. ¡ Ah! el meu pare era de UGT i quan va esclatar la guerra se en va anar voluntari amb el exercit de la Republica a defensar Madrid i fins que no el van evacua malat va estar alli. Ho sent ho per el testoterona nacionales.

Fa dies que no llegeixo res del pais, ni escolta la ser, i ara no entro ni ha twiter


Nafra el 220817









No hay comentarios: