26 mayo 2017

MI VIDA EN UN BLOGG


Abans-d'ahir a la tarda vaig anar a la ortopèdia de Viladomat 80 perquè em fessin la pròtesi de silicona per als dits del peu dret que s'havia trencat la que duia. Vaig anar em la chair elèctric thunder fins allí i després vam  recollir a la pitusa al cole (que està a 200 m, d'allí. Nomes sóc un pèl maldestre quan he de maniobrar en espais petits com ascensors, botigas em estris pel mig. Llavores em costa pensar i fer la maniobra correctequasi sempre acabo travat em portas, etc i tinc que resoldreu a base de força.

Ahir vaig anar a la metgessa de capçalera perquè veies el paquet de la recepta de crònics, mires l'anàlisi de sang, l'expliques Miren com estic de pressió, com va la medicació del Navixen 600 plus, etc. Ens va fer lasses receptes ambdós i després cap a casa. Els ascensors de Manso van ser una conya sobre tot quan i puja gent que no es belluguen ni amb un incendi. Quan sortíem ho van fer per darrere a anant a Calàbria per Radiologia. En aquells ascensors no va ningu perquè no saben que hi son.

Després en el Paral·lel em vaig prendre un café desca de màquina amb gel i cap a casa. Continuo sent un talòs per entrar em la cadira al porxo tot i que hi ha un desnivell de 1 cm només. Parlarem amb el presi de l'altre escala per aviam si fem una rampeta de res.

La nafra de l'esquena continua el seu curs mica en mica va tancant, dimecres que be tinc visita em la Dra. Lliró per fer el seguiment, quasi no fa nosa



240517







No hay comentarios: