09 mayo 2017

EL PENIS DE TUTANKAMON,UN MAL D'OUS ETERN

Aquest mati estava escoltant un podcast de la rosa de los vientos parlaven de Tutankamon i la seva momia, de sobte dien que s'havia perdut el seu penis........horror quin desfici m'agafat; pero no: ja l'havien trobat tot i que ho esplicarien un altre dia.¿ Collons i jo que faig ara amb aquest desfici?. Un cop m'he llevat ,esmorzar i dutxarme em aquest neguit al PC Sant Google i ja se on era m'han enviat a Muy Interesante i veieu que en diu:

Per si no bastés amb el misteri que ha suscitat la causa de la seva primerenca mort, el faraó nen va mantenir en suspens als arqueòlegs durant anys per un altre motiu, la pèrdua del seu òrgan sexual. Aquest havia estat fotografiat per Harry Burton, en 1922, durant l'excavació feta en la seva tomba, però quan els científics britànics del Ronald Harrison van prendre radiografies a la mòmia, en 1968, es van adonar que faltava el falo real. No seria trobat fins a 2005, en el curs d'una recerca de fotografies antigues de la mòmia del faraó, que va ocupar el tron egipci amb només 9 anys, de 1333 a 1325 a. de C. Allí estava, entre la sorra, al costat del seu cos. I és que pel que sembla, el membre viril -igual que les mans i els peus- havia estat embenat per separat. L'equip que ho va trobar va assenyalar que l'escrot estava aixafat sobre el perineo, a causa de la pressió de les benes.

I edemes em català del fi, no el faig servir mai però l'ocasió ho mereixia, aclarir on era el penis, tot i que xafat l'escrot no vull pensar em lo dur que es estar tota l'eternitat em mal d'ous.Encara sort que els egiptòlegs ho van desar separat en el catafalc i el faraó va ¿respirar?, tranquil.

He pescat per Sant Google unes imatges de quan van putinejar el sarcofag del farao. Sempre queda una mica mes serios oi?








No te res que veure , be si que te els ulls sense tapar, amb lo del penis pero una cara interesant no esta de mes per acabar el dia

Jo havia escrit quelcom semblant això però de sobte deu haver disparat el Mistral o l'Exposició i m'he quedat a les fosques, si ja ho se però aquest cop no havia guardat les últimes liniesI


No hay comentarios: