04 marzo 2017

MIRANDO HACIA ATRAS



Aquest cunillet s'aixopluga sota una fulla de l'aigua que plou i es pregunta ¿com es que esta plovent? si a la tele han dit que faria sol.Pobret encara creu que les Noticies de qualsevol canal de la tele  diuen quelcom vegada la veritat de res

Ahir vaig anar al SIRN i em el Simon i la no rosa van fer un bon treball i avui em fan mal els malucs supos que son una mica de punxetes de l'exercici. Els vaig castigar amb una mica d'aventis de la mili i l'enviat a Simon el capitol de L'abuela Joaquina que tracta d'aquestos mesos aen Africa del Nort ( si a Melilla i les Illes Chafarinas )


Posesiones españolas en el Norte de Africa ( o aixi es deian abans) 


 Unas vistas de la Isla del Congreso en el lado del "rio"


L'illa de Isabel II vista del costat de l'lla del Rey


L'illa del Congres vista desda Isabel II, al fons Marroc a la vora de Nador


Unes top models de color rivendicaven  no se que ¿ guapas eh?


Temps era temps en el desert de Wadi Rum a Jordania tota la penya dalt d'un Toyota. La dona de la gorra blava volia lligarse al xofer i em va fer anar a la caixa per estar ella de copilot. La veritat no era cap bellessa


Pot ser que dema tampoc



No hay comentarios: