12 febrero 2017

UN XIC FILOSOF



Perquè un xic filosof us direu?, jo tampoc ho sé però mira m'he trobat aquest pps i quelcom d'unes dites m'han cridat l'atenció i aquí están

Ahir dissabte per a la tarda vaig anar em la Miren a veure l'espectacle de "claqué i swing" a l'Apol·lo MOUSTACHE , va ser tota una experiència l'anada i tornada em la Zinger 1600+1600 m). Les rampes de segons quins carrers són un xic punyeteres perquè tinc que agafar-les amb angle perquè no són perpendiculars a l'eix del carrer i els gravats per a cecs re fums de sabatots.

La baixada a la platea dins l'estri un pèl complexa, ja que era molt just per la cadira. i  com és molt pronunciada em va resultar dura per arribar a la butaca, la pujada pitjor per la sensació de caiguda cap darrereperò tot i això va anar .

A la tornada cap a casa la vorera estava plena de gom a gom de gent que sortia del Apol·lo, Victoria i Condal amb grupets xarrant i la poca llum d'en Tries a les voreres.... La gent anava xarrant i de sobte trobaven de vant un embalum assegut en una cadira i no sabien que fer......jo tampoc. Vaig agafar un munt de experiència conduint la cadira i quan vaig poder ..... a tot drap, La Miren va quedar enrere i es va enfurismar però jo estava una mica atabalat de tanta gent que anava per la vorera caminant i xerrant i que de sobte trobaven un paquet com el de aquí sota.
'
L'espectacle molt bo tot i que al final potser es fa un pel llarg, l'argument es un pel fluix tot i que lliga bastant els quadres, ballen com feres de supòs que quan pleguen hauran de menjar força plàtans per recuperar energia i potes perquè són quasi tres hores de ballar claqu'e i swing. Molt recomanable. Més de tres quarts d'entrada a la platea. El noi que ens va ajudar em la cadira de rodes em va dir que no havia tingut massa èxit. Moltes mercès al personal d'entrada al teatre i a la platea, ens van ajudar molt.

Una estona abans de começar l'espectacle, les cadires buides es van omplir quan va començar












No hay comentarios: