18 mayo 2014

RETORNO A CHAFARINAS


Be aquesta nit he tingut un somni en el que no sé com em trobava a l'Illa del Rei a les Chafarinas segur que degut a haver fullejat el llibre Moriràs en Chafarinas. Dins aquesta illa, en el somni,, hi havia una petita porta rajada que anava a quelcom lloc però que jo no he entrat.
El tram de pont d'unio que encara quedaba fins l'Illa d'Isabel II ja no i era però quedaba el basament i es podia anar a peu sec.

No se perquè però jo anava descalç i he passat a l'altra illa i on quan vaig estaria era el lloc d'on em el seu moment van treure les pedres (era com una gran piscina) s'avia plantat un formós jardí. Tota la l'illa havia sigut remodelada com si fos un balneari de luxe, ja no hi havia barracons, era un edifici molt maco, amb habitacions, menjadors, pergolas, etc. Desde el balco d'l'edifici ens veia tota una explanada molt arreglada amb escales modernistes.

No he vist l'illa d'el Congrés ja que no he caminat per l'altre costat de l'illa. Em sembla haver vist la "Cabaretera" d'el tinent que anomenavem "el lobo marino" aixo si molt mes guapa i simpatica que allevhores

No hay comentarios: