28 septiembre 2013

MI VIDA EN UN BLOGG ( es muy viejo)

  Be com vaig acabar em la visita a Guttmann, he fet una randa de tDCS i aqui esta el resultat
 Aquestes sesions de tDCS de juliol 2013 sembla que han anat bastant millor que les ultimes. Els peus han millorat molt ja que ha desaparegut la “convexitat” la qual cosa sembla donar mes equilibri, malgrat la hiper d’els dits. La cama dreta ha millorat molt i ha desaparegut de moment el fort dolor quan m’aixecava de les cadires i al caminar si allargava el pas. La hiper no sembla que s’ha reduit i avui la cama Esquerra sembla mes agil, tot i que quan porto una estona asegut quan m’aixeco les cames están molt, pero que molt dures fins que treballen una mica i poc a poc es normalitzen.
Les cames sembla van mes sueltas, com si no fos tan necesari vellugarles mentalment, sobre tot la dreta la qual en l’exercici del bíper prono funciona molt be quan la poso horitzontal.

Avui dia 26/7 sembla que els peus volen tornar a estar convexas i els dit molt sensibles tant a la panxeta com per damunt. L’alodinia continua disparada i els efectes del tDCS sobra el maluc dret es mantenen pero mes poc
Avui dia 28/7 la cama dreta va força be nomes es queixa una mica quan estic assegut massa estona pero al aixecarme respon be. Problema de trauma o millorat força per tDCS??

30/7 A  l’area d’esbarxo que hi a Montjuic al final del cami de ronda del Castell. Alli he caminat com uns 200+200 m per sorra, m’ha costat molt tot I que es pla. Ara tinc els peus que bullen,hipersensibles per arreu creman el turmell Esquerra

15/8 Jo diría que la mica de millora s’esbait del tot ja que estic un altre cop al
jodido2/2 + k+ r+s i el maluc dret fa molt de mal quan aferm ho la cama a terra pero pens ho que es problema trauma.

27/8 La hiper de les cames sobre tot la Esquerra es fortísima,tant que hem pantalons costa caminar mentres que en bolquer sol camino “molt millor”

22/9 Avui els peus s’han fet malbe, la mica que quedaba del tDCS de millora ja no hi es. No se si están boturuts,torts,etc. Caminar es distret


La a

No hay comentarios: