07 marzo 2013

MI VIDA EN UN BLOGG

Be quasi no recordaba com s'entrava al blogg pero ho he fet. Per no perdre la costum una noteta treta de FCBK que resumeix com esta el pais dels conills que fins i tot l'ambaixador dels EEUU ha ficat el nas. I aixo que no habia sentit encara les rucades de algun general . ¿Perque no l'envien a Afganistan perque ajudi alli a embolicarlo tot una mica mes??


Un MILLÓN de FIRMAS para APOYO al GRAN JUEZ BALTASAR GARZÓN. a través de "Contra la Injusticia"


España no chupaba tanta cámara desde el "Ecce Homo": la corrupción del PP copa los medios de información internacionales.

The Wall Street Journal, Reuters, la BBC, Der Spiegel, Le Monde, Clarín... los principales buques insignia de los medios internacionales ya tienen un espacio en su portada online dedicado al escándalo de corrupción que salpica al Partido Popular, y que hoy ha adquirido tintes dramáticos con la publicación en el diario español de más difusión, "El País" de pruebas que muestran un partido político podrido por la corrupción y que presuntamente salpican a gran parte del gobierno actual, empezando por el presidente.

El embajador de EEUU en España, Alan Solomont, ha pedido directamente a Rajoy que ponga freno a las sospechas de corrupción que están minando la credibilidad de España, tanto fuera, como dentro: la moral de la ciudadanía está por los suelos, la indignación por los cielos

  Be el dimecres dia 6 vaig anar a consulta d'urologia al "cole" i portaben hora de Canarias de embolicats que anaven. Plovia a bots i barrals i com semblava que  la Guttmann esta d'oferta vaig aparcar llun.... i despres la caminada per dins com les cames puntejaven molt els peus quedaven frenats i angelest meus no vaig caure per xiripa.

Despres de fer una estada llegint perque anaven una hora endarrerits em va rebra el Dr Borau i em va prescrirure una proba ureodinamica el dia 25 d'abril. Despres cap el buga plovent de nou a dinar a malats i despres sesio de fisio al SIRN amb el Xabi y Dany. Llastima que el Xabi acabara foten lo camp a França per la falta de feina aqui,llastima  perque es un nano molt eixerit

No hay comentarios: