05 septiembre 2009

MI VIDA EN UN BLOGG



L'Alma a Londres ja te un carrer Alma Road
-------->

Dissabte 5 de setembre de 2099 avui fa anys que va traspassar d'un infart massiu Jose Ignacio mentres pujava al Monte Perdido. Vaig perdre un dels meus millors amics que hi tingut mai.

Ahir divendres vaig anar al dematí a l'Alcampo amb Miren, seguint la rutina vaig anar a pendre un cafè amb llet i un cassant de xocolate amb vistes. Ahir l'escot era molt tancat i no hi habia vistes. Una mica mes despert amb el cafeto vaig fer el meu llarg i mig d'Alcampo vaig comprar dues rajoles de xocolata amb taronja, melmelada de taronja amarga per Miren, i una novel·la policíaca d'una autora sueca que comença a tindre renom, la novel·la es diu Aurora Boreal i per el que porto llegit m'agrada. Aprofitam el descompte de benzina vaig omplir el depòsit a la benzinera del hiper i cap a casa. Per cert que vaig sortir del buga sense bastons i refermat a la carrosseria i desprès els peus semblaven clavats a terra i no vaig anar de cap per un pel.

Un cop dinat cap el SIRN i allí David va fer-me uns estiraments i desprès un bon massatge, renoi com reacciona ban els peus espasticament segons que apletava. Al sortir queien quatre gotes i la Mireia hem va acompanyar fins el buga perquè no rellisquessin les crosses i caigues a terra. Els avis tambe tenien jarana pero amb les gotes que queien i com pintava el cel.......

Per cert David hem va comentar que dilluns haurà un fisio nou que sembla recordar va dir que sen diu Sergi? Que estarà amb ell i pot esser que desprès estigui fixo amb mi. La referencies personal que hem va donar podria que tingui molta empatia.

Fugin de la tronada cap SCV i una mica desprès d'arribar va caure un petit xàfec, igual m'he ha netejat el buga

Aquets mati no he anat al “mercadillo” perquè Núria ha agafat el buga i han anat Miren i ella, jo m'he quedat a casa amb Raül i Alma, be i Paco que encara estava clapan. Desprès he fet 40 minuts d'exercicis al llit.

No hay comentarios: