01 septiembre 2009

MI VIDA EN UN BLOGG

Avui es dimarts dia 1 de setembre estic com el temps d'estrany, dijous divendres i dissabte estava de conya pero el diumenge i el dilluns hem fa mal el tros de maluc de la pròtesi i tinc la cama sense força. Avui semble que va millor i provo de caminar amb els bastons curts per veure con respon l'equilibri de costat.

Ahir vaig baixar al SIRN amb Miren ja que estava acollonit per baixar jo sol, vaig fotre una rascada al buga amb una merda de pericons que ham posat a molts carres de Sant Andreu en carrers estrets i amb saltirons per reduir la velocitat.

Hem va treballar Nayra que ja ha tornat de les vacances i hem va trobar molt dur, prou que m'he notava jo, per el que vam treballar estiraments de tota mena i desprès una mica de passos de costat endavant i darrera que vaig fer amb força dificultat. Desprès una mica de relaxació de cames al power i cap a casa. Vaig haver de pujar les escales a dos peus perquè la cama dreta fallava moltíssim

Aquest mati m'he afaitat les cames amb la maquina elèctrica de taller el cabell tal com hem va dir David perquè quan hem faci massatges no m'arranqui els pels i faci tan de mal. a la banda de darrera me la fet Miren ja que jo dret no puc ferm-ho. S'ha enfadat quan comentava que avui hem trobava molt millor que ahir i que diumenge.

Sembla esser que si tinc les fístules tancades haguera d'estar molt bé pero no es així, pot esser que el canvi de temps que s'apropa tingui influencia. Ahir Nayra va dirme que els canvis sobtats de temperatures son dolents pels espàstics. Ja podria esser pues quan hem fico a la piscina amb el aigua fresca les cames queden en garratibades.

Desprès de dinar he acabat de rellegir Millenium 3 i ara hem tindre que dedicat als meus cathars de la novel·la El Laberinto, de totas maneras Miren va trobar ahir una “neteja” de llibres que va fer algú com cada any i m'ien va baixar tres: un d'una autora sueca policíac, El perfume i un altre que sen diu quelcom així com Los vinos?; tambe estic esperant que El Central re envii de nou la comanda que vaig fer quasi fa un mes

Be, i ara es dimecres, escric aquí perquè estic sense xarxa, l'invent de Raül de l'IP fixa no hem va be a mi perquè sembla que quan posa en marxa el seu PC actua con server i per la meva conexio. no li adreça IP. Quan tingui un moment tornara a arrancar això d'altra manera, sinó quan baixi a BCN agafaré l'stick d'el meu amb Netgear i miraré si puc pescar lo amb Wiifi perquè amb ells els portàtils funcionen be.

M'he aixecat un xic millor que ahi de totes menes la pota dreta funciona be a compresio vertical pero quan ja que girar sé una mica falla del tot, per baixar de la pica de la dutxa he tingut que feri-la servir con “dolenta” i l'esquerra com bona tal com hem pasaba dilluns. He dormit bastant bé i amb la noña matinera que no se'n va fins allà les 11 per el que aixec arme d'el llit hem costa força. Sort que ha vingut Dolores i m'he aixecat perquè no hem passes el motxo pel cap.

Desprès d'esmorzar i pendre les píndoles m'he ficat al bany per afeitarme i ducharme perquè les resuos d'els medicaments fa una mica de pudor. He sortit una mica al porxo i fa una xafogor espectacular, aquets mati s'aixecat el dia molt boirós i humit i ara amb el sol ja que veure com arrea el dia. A la tarde tinc SIRN i pot esser que facin una mica que massatge pero ja hem vaig preparar ahir “depilar me”, tinc les cames morenes i fini simes. ¡Oig com m'agrado! De posar me
Cremes hidratants i àloe vera per les psoriasis


Ha tornat l'Alma del control pediàtric tota emprenyada perquè ha anat dormint i per fer-li les mesures l'han despertat, i el dormir i menjar es tan sagrat com pels Sasot-Olagüe, al final s'ha dormit al Moisés agafada a una samarreta de la mare. El consell de Leti funciona ja que a ella li van dir a Sant Pau quan els seus bessons que els hi poses una samarreta suada, mes bé impregnada de l'aroma d'ella, al cuco perquè estiguessin tranquils. Amb ella li va funcionar i a Núria de moment també

Acabo de tornar d'el SIRN avui m'ha tocat Mireia que no m'habia fet mai els exercicis de rehabilitació. Hem petat la xerrada sobre Almeria, Picos d'Europa, Fuente De perquè ha estat de vacances allí, va fer la baixada desda el funy a Fuente De a peu que son com uns 24 km de baixada que deu ni do com devien quedar els genolls, bessons I glutis. Tambe hem comentat algunes coses de Prevenció de Riscos ja que ha fet un curset on-line I ha tret una conclusió que hem tret molts: BUROCRÀCIA, molts papers I res mes. Esta força desencisada ja que veu que el control del Servei Extern ni mira si s'han corregit las anomalies de l'avaluació de riscos, ni res. Sols papers que diguin qualsevol cosa.

Xarrant xarrant m'ha fet treballar molt l'equilibri amb el cul I desprès en el power el San Cristoful , quan carregava sobre la cama dreta tenia problemes pero al final anava mitg funcionant

No hay comentarios: