15 noviembre 2017

MES CALAIX DE SASTRE 15/11/17

Escoltant Sansón et Dalile de Saint Saëns desda RTVE clàssica a la carta llastima que no pot baixar-se cony per poder-la escoltar quelcom nit d'aquelles fastigoses d'insomni. Be avui em trobo millor de les potes que dies enrera tot que encara noto una mica de punxades del treball d'ahir amb l'Elena.

Avui m'he baixat dels mars obscurs de la pirateria un llibre que se'n diu Sapiens escrit per un jueu Yubal Noah Harari .no sé si israelià o americà ,que promet ser força interessant encara que duct ho paeixi bé  perquè la meva memòria esta feta un nyap i quan arribi a mitja pàgina no sabre per on vaig, però que per això no sigui dit sempre em quedarà el consol de llegir-me una romàntica per contar quantes pàgines han trigat a fotre un kiki.

Una mica fart de llegir a les xarxes socials el que diuen uns i altres de si no estaven preparats per l'independència. Clar que no pensaven o no van copsar bé la resposta tan dura del Governo, potser pensavem que nosaltres aniríem amb un clavell i ells amb un lliri. Cony que bledes. Tots són savis sociopolitics, etc. i han dit rucades abans i després si l'em cagat la següent no i ja està..

L'Arrimades està tota cofoia ja es veu presidenta de la Generalitat amb el suport d'en Formitrol i si no hi ha sort pel ballaruc d'Iceta sera per veure perquè ella continua sense saber sortir del paperet i amb la imatge de Presidenta de les filles de Maria de la seva parroquia




Quan va veure la ratlla blanca  dels llums es va llençar a esnsumarla


El nou caporal del PSC

La sota de bastos del imperio nacional



La musa del PPPSOE 

UNA MICA MES DE SIRIA


Canviant una mica el tema i enyorant aquell temps en què podia desplaçar-me bé per el mon una mica de SÍRIA que no sé com estarà ara aquest monestir de Sant Simeo l'Estilita. Havien uns xavals sirians que per un euro et venien un lliri negre.....doncs si li vaig comprar un i els vaig fer una fotografia que ha d'estar en un CD quedeu ser a la cambra dels mals endressos


Aixo es lo que queda de la columna (estilos en grec d'on be el nom) demunt d'ella estaba Sant Simeo 


                                       Aci teniu el Lliri jorda o  Iris negra

No hay comentarios: