18 noviembre 2017

COM ESTIC EL DIVENDRES

Ahir a la tarda al Step vaig treballar em Gemma : a la llitera sobretot de cames i després assegut en ell treball de cintura amb la pilota. Després d'aquesta tanda d'exercicis , uns 30 minuts, a la màquina semieliptica treballant cames i braços, més cames, per acabar una estona amb les paral·leles posant els peus de munt del casquet esfèric treballant l'equilibri d'un peu de munt i l'altre a terra. Vaig acabar molt cansat peró les cames funcionaven bastant .

Avui divendres molt cansat, els malucs molt dolorits i l'al·lodínia disparada, quan em poso dret claudica el sistema moltes vegades i he de tenir les crosses en posició per no caure, claudiquen les dues cames queda rígides i em dolor als malucs, acolloni do, supòs de les punxades. Veurem demà com funciona el sistema perquè ja una mitja trobada familiar; la Vane  d'Itàlia amb la seva pitusa perquè la veiem "in situ"i quasi haurà tota la rama Sasot Sierra.

No diré res de política avui perquè he calcat tres articles robats de les xarxes i diaris posant los en les fulles d'avui davant d'aquesta per pixar i no treure gota.


No hay comentarios: