15 septiembre 2017

El STEP I JO O ANANT AL POLIGON PEDROSA

Dimarts dia 12 vaig debutar a Step primer el Dr. Peret em va fer una visita comprebant el meu historial mèdic ,a la vista de el que jo li deia i el que llegia em va prescriure el meu tractament de rehabilitació.

Un cop acabada la consulta em va portar a la sala d'exercicis i allí em va posar en mas de l'Elena. Vam fer una mena d'estiraments similars al SIRN i acabarem fent equilibri a les paral·leles afermanme en una o dues mans i llençant una pilota de foam. Com vaig acabar? Cansat però .

Ahir dimecres vaig anar a Jordi pel tractament d'aprimar-me i després massatge, reflexo teràpia als peus, clàssica i em laser, massatge i estiraments suaus. Com vaig sortir? Cansat però .

A la tarda tenia les cames molt cansades , quan em vaig llevar del llit dijous al matí estava com els pollastres en les botigues d'aus i ous, molt rígid de cames, la panxeta del peu dret amb dolors de rampes i enviant senyals cap al maluc, els bessons i les cuixes molt durs i adolorits. i quan em vaig dutxar amb aigua calenta i vaig ferma fregues em el Fluxall desda la planta dels peus fins a les cuixes. A mesura que vaig anar bellugant-me una mica la cosa anava minvant.

A la tarda al Step em va acollir en Pol, podria ser el meu físio nou?, tanda d'estiraments assortits, moviments d'esquena i malucs sessions de quinzeem la cama creuada altres sessions de quinze , després mitja hora d'exercicis a les paral·leles sobretot d'equilibri.Be el de la pilota de futbol sota el peu molt malament tant que em va posar una rampeta bascular per fer equilibri i mitges sentadilles  més be un quart d'elles). Com vaig sortir? Molt cansat però be i molta menys rigidesa.

Ara avui divendres em un dia fresc i molt rúfol m'he llevat molt millor que ahir al matí però tot i així com el temps, ja que el bessó dret tiba molt

No hay comentarios: