10 agosto 2017

EL BLOGG ESTIUEJANT AL MARESME CAP 3

Quin repas em va fer ahir dimecres l'Alexandra em els exercicis de rehabilitacio tot assortit i despres una mica de caminar, cosa que em costa molt ja que els malucs es queijen depresa. Aquesta nit em feien mal les cames i ademes com les tenia fredes tenia bastants espasmes. Avui a la nit els he afegire la vanova per damunt d'elles.

Aixo es un exit port ho desda el dia sense veure la tele QUIN GOIG ....be siguen seriosos quelcom mirada a la taulet al app de 3/24 que continuo pensant que es molt dolent pero per saber com va el  campionat de bajanades ni ha prou. 
Ahir va pujar l'Anna i avui s'ha pasat tot el dia treballant desde el PC,aquesta nova moda de l'empreses de ferte treballar desda casagastan llum,conexio a internet de la teva i ni temps per dinar perque fas l'horari del client que igual esta en altre fus horari es una collonada. I encara la boba de la Levy diu que el PP es revolucionari perque va cambiar la Llai del Treball.............i es cert si mirem totes les acepcions de la RAE. En fi que vaigin a la merda perque si no se en van ells lo que es nosaltres tal com pinta no els enviarem pas.


Be aquesta es Alma pasant ho be  la piscina amb l'estri que li ha portat la tieta,em sembla que ja ha punxat.....piffff


No hay comentarios: