27 junio 2017

RODA EL MON I TORNA EL BORN

Ahir dilluns vaig anar a la consulta d'en Jordi Morales a que em fes una mica de massatge i estiraments. Fa un munt d'anys jo hi anava a la consulta que tenien al Carrer Casanoves en la època dels meus mar eixos i que el color de la fusta de L'Auditori en qualsevol aparador em donava ¿atacs d'ansietat?. Allí em tractava una psicoterapeuta per les pors, em va donar les flors de Bach que van remoure tant que vaig caure en una senyora depre, en Jordi em feia massatgesacupuntura, etc.

Ara és llicenciat en medicina tradicional xinesa, fisioterapeuta,dóna ioga, defensa personal, etc. Li vaig explicar les meves malures i va fer un massatge transvers com al Sirn, em va clavar agulles al pàmpol dret i una mica de massatge als peus dues hores quasi de feina)

Despres cap a casa i sorpres: Nuria va tancar la porta i Miren s'ahvia deijat les claus dins del pany per darrera, vam probar aviam si la feien caure per darrera.Nanai de budia, en Francesc, Miren,jo vam probar de endinsarles per obrir em las altres desdefora pero no hi va haver manera. Truca a Racc i a Zurich hogar, el segon trigaria fins lles 11 y mitja   eran les 7 de la tarda, i el altre tres quarts.

Mentres tant la bola anava per la darra porta i en aixo surt l'Anna per whatsap i diu que ve capa a casa amb l'Ivan, puja al repla i plis plas obre la porta oberta . Ens bam quedar em un pam de nas

Mentres tant ens haviam"aixoplugat" en el 6e 1ºa on ens vam menjar una pizza , Fancesc i 

No hay comentarios: