19 abril 2017

I VA I TORNA I VUELVE LA NAFRA, EL METGE,LA DOCTORA,ETC

L'altre dia van quedar en la visita a l'oncòleg que després de llegir els informes de la Dra. Lliró i la anatopato en va mirar la nafra i cap a medicina de radioteràpia.

Truco per telèfon i després d'enviar tot el que em van demanar donen hora per ahir dimarts a les 11,30. Apa cap la Clínica de l'Esperança a Sant Josep de la Muntanya. Demano a la família de PMR un taxi perquè allí aparcar.....si hi ha  un pàrquing a la cantonada però qualsevol deja allí el buga en el pendent que tenen allí els carrers. Em deija  a la porta de l'Esperança i collons havíem qui és el guapo que de costat a el pendent del carrer es belluga, em va costar deu i ajut no caure al carrer. Anem a externes ..............allí no es torna enrere i a l'altre costat d'un accés per ambulàncies hi ha una baixada d'uns 15 metros de llarg de collons. Renegant i renegant baixo per la rampa i arribo a les consultes i cabines de radioteràpia. Segui allí que ja el cridaran.

Un poquets després em criden a una consulta i allí trobo al Dr. Membrives , despres de llegir tota la paperassa que jo duia més la que havia enviat per mail passa a mirar la nafra i explica que no sap si és el moment adequat per fer el tractament, ja que no sap si tinc nafra, procés de cicatrització de la cirurgia, etc. Que voldria parlar em la Dra. Lliró per aviam que li sembla a ella perquè la radioteràpia crema i dona inflamació la qual cosa endarreria la cicatrització. Em dóna un telèfon perquè ella el truqui i segons el que quedin em posaria en llista d'espera preferent o anar fent el procés.

Avui he anat a la cirurgiana la qual ha quedat satisfeta de el que veia, demà el trucarà al Dr. Membrives i potser esperarem uns dies per havíem si tanca del tot abans de radiar. La setmana que  torno a tenir visita amb ella. Veurem en que queda tot


Nafra el dia 160417 feta amb el logitech la foto

No hay comentarios: