29 marzo 2017

SASOT CARN DE TAULELL

El dia 24 a la tarda vaig ingressar en La Clínica Coratxan perquè d'una vegada tapessin la nafra de l'esquena al quiròfan fent un injert la Dra. LLiros. Em van donar una habitació la 209) de la Coratxan reformada nova, neta,etc.

He de dir que tant el personal administratiu, mossos, infermeres i auxiliars són una meravella de simpatia, atencio i tracte. Quan vaig sortir de l'anestèsia estava xop de pixum i van tenir que canviarem tot el llit i la bata "cul enlaire" que portava.

La tensió arterial estava a 23/9 i van tenir que donar-me al final una past illeta de enalapril perquè em baixes una mica (18/8) tot i que el nolotil també va fer efecte.

El dinar ,esmorzar i sopar molt bo tot i que un pèl minso,vaig descansar a estones tota la nit de trons i llampecs. El MP3 i el podcast de relaxació van anar a tope tota la nit.

Dissabte després de esmorzar em vaig llevar seient en una cadira fins que va vindre la doctora Lliró cap a les 13 h , en va aixecar una mica la cura i cap a casa.

A la nit he descansat fins aquesta nit bastant  unes quatre hores seguides del costat esquerre i després panxa enlaire a estonas 

Avui a la tarda he d'anar a la consulta de la Dra Lliros perquè em faci una cura, vejam com es desenvolupa l'acta post quirúrgic i fer la primera cura. Molesta bastant sobretot l'àrea del lloc on van treure la pell per fer l'injert que com deien les àvies si cou cura, doncs deu curar de collons


Be aixi estaba la nafra el dia 18 presa la foto en la Camara Logitech del PC


No hay comentarios: