15 enero 2017

FA UN FRED QUE PELA

Ja era hora de què fotes una mica de fred per a espavilarnos una mica i que el virus de la grip escampi una mica perquè amb les temperatures altes i la humitat era un sopa de gèrmens. Dema si vaig al SIRN anire amb els marianos perquè tinc fred a les cames tot i que el frec dels pantalons a les cames fan que tingui una sensació molt estranya a les potes.

Dimarts dia 17 tinc visita a cirurgia plàstica perquè em diguin quin dia netegen la nafra de l'esquena, tinc tot el pre preparat i una analítica de llibre que diu Miren..

Aquesta es Miren el dia del 50e aniversari d'Eduard i Pepi

Es va jubilar de la publica i ara està a full time cuidanme a mi i cada dia curant-me la nafra de l'esquena

He tornat a escriure una mica a l'Abuela Joaquina que estaba aturat desda el mes d'agost pasat, ahir vaig acabar el capitol de la mili a Melilla i ara tinc que agafar el de la medula.


No hay comentarios: