27 octubre 2015

UNES VACANCES A SANT POL 2015







  • Aquestas son les escales d'el adosat que em llogat a Sant Pol deMar en la urbanitzacio Sant Pol de Mar 2000 que em toca pujar i bajar uns vuit cops al dia




I aixo es una imatge que he tret d'una app del movil que es diu Start Chars es una galaxia

Avui es dijous i dissabte s'acaba  l'estada de vacances, jo no he sortit de casa cap  dia he llegit  molt al llit, a la terrassa,he escoltat molta musica y tres cops a la setmana ha vingut N'Alexandra que m'ha fotut unes pallises de aqui estic jo. El treball ha sigut molt mes clasic que el del SIRN en quan a estiraments i treball dempeus i ames em va possar  deures Cada hora tenia que aixecarme de la cadira  pujnt  i bajar les escales. Aprobat respet
-
Qui li ha tret mes profit ? Alma que entre la piscina i la platja se n'ha fet un tip , pujant i baixant les escales un futime de vegades al dia.

La casa l'he nometat la Casa Encantada perque cada cop que toques quelcom no va o falla, l'agencia que ens la llogat estan avergonits de les mancances, cosas que no van, estris,etc que no  estan,estan malmesos, etc- Tinc una llista de coses que no funcionen o las fan anar malament.

La casa tambe te una altre escala que va al garatge on hi ha una taula de billar,un llit de matrimoni, unes maquines de gimnas que no em serveijen



No hay comentarios: