07 mayo 2015

MI VIDA EN UN BLOGG

  He començat el dia politic veient una mica el 3/24 i agafan el emprenyament del mati amb el Wert i la seva ultima tocada de collons, despres mentres em dutxava escoltan una mica la cafetera per coneixer les rucades dels nostres politics/as i he pensat perque no penjar una secre calorosa? Aci la teniu.

Aplicant la Teoria de la Taula Smeragda podrien dir que els nostres partits politics tambe la cumpleixen lo que esta a dalt (PP) es com lo que esta sota (PSOE......etc) i es resumeix en : val la pena votar ? i ¿aqui¿ com els manaments en dos


I ara una mica d'acidesa amb l'Españistan

Aquesta matinada m'he despertat i m'enxufat el mp3 escoltan uns podcast de ALBADA de Radio Estel i m'adormiscat somniant que arribaba a casa i l'entrada estava en obres: guixaires,pintors, gent nateijant etc. he cridat l'ascensor que trigaba i trigava i trigava....be estaba alli i jo estava badant guaitan les cames de unes noietes. 

Un cop adins el trasto anava boig i han pujat amb mi dues senyores grans i una mica eixerebrades ,com l'ascensor no paraba volien obrir les portes que ademes obrien en marxa i ellas mirant per el forat i jo separantles del forat una vegada i altre. L'artifici no paraba sino apretaves un boto al temps que s'havia parat be en un pis. I apa una vegada i l'altre: les velles i la cabina.

Be al final he conseguit para al sise pis i conya era l'atic de casa dels pares amb una terrassa grandiosa a la que havia una supertaula parada amb molta gent menjant l'amanida. L'unic seient lliure estva al costat del pare i a la dreta tenia una senyora supergrossa que no em deixava espai perque tenia la amanida a la ma i al meu lloc. Al final he despertat i era l'hora de esmorçar. Punyetes de somni

No hay comentarios: