21 abril 2015

SESIONS DE TORTICOLIS

Ja dies que sembla que tot estigui tort divendres passat dia 17 tenia que anar al SIRN i em vaig aixecar amb una torticolis del costat dret que em feia anar com els gegants de les processons mes tibat que el Sr Majo de telefonos. Tanda de ibu i falta a la sesio de sado perque era  imposible girar el cap per mirar els espills del buga.

Ja te rao en Ferran quan diu que veurem llegir el fa patir i el noi va a buscarme sempra coxins per el cap perque no m'agafi torticolis a la camilla, com a casa per las nits al llegir quasi sempre em queda el cap tort pues aquesta es una de les consecuencies. Dillus una mica fotut encara vaig anar al SIRN perque m'estiresin una mica.

Emprenyat amb quelcom bretols que en twiter tenen que dir baxanades quan pasa qualsevol cosa i prenen mal catalans . aquestos dies amb el nanu que va matar al profe al IES i va fer mal a companys i companyes . despres tens que aguantar els deu milions de sicolegs afeccionats dien mes rucades a diaris i mes mitjans de comunicacio. La veritat es que et fan emprenyar molt.



Els grecs nomenaven imbecils als que no volien sapiguer res de la politica ¿ us imagineu que ara al pais de los conejos hi val el epitet? Redeu veiem aquestes txuminades que poso ara.


Fotomontatge photoshop?

Pitxor que als 70


tu mateix

De quan en quan tenim que anar no a la hemeroteca sino a les pagines dels pensadors per aviam si es belluguen els nostres budells que ja esta be d'aguantar

Ahir vaig començar a llegir de Labordeta " un beduino en las cortes" la repera tu quina socarroneria i quina visio ¿esperpentica? del pais, les corts, els partits.........em va recordar molt un amic d'Albalate que es deia Francisco que deia les coses igual : " esos pitchan sentados desde la trona". Era genial





No hay comentarios: