07 noviembre 2014

CALAIX DE SASTRA

Aixo de dirse Alma es una conya perque el sant es el dia de tots sants per la qual cosa no es enrecordem mai. Avui em anat per indicacio seva ,al restaurant dels numeros com diu ella ( tapas La Cañota) a dinar plegats els que estem aqui perque  Anna esta a la ciutat de Ho Chi Min abans Saigon, de vacances i supos que a tastar pluges perque si la previsio no falla.... tindran aigua a dojo. Va sortir de Madris a les 17 hores d'ahir i arribaba al hotel en Saigon a les 14 hores d'avui. El cual el deu tenir quadrat.

Alma s'ha portat molt be tot i que al final ja n'estava tipa de estar quieta.

He acabat les sesions d'ozono amb Marcos i no tinc que tornar fins Setmana  Santa per fer una visita de cortesia com diu ell, em resum de les 8 sesions ha tret un 10 de 10 en les punxades. Ara tinc que esperar unes poques setmanes per evaluar el resultat

El dimecres dia 5 quan m'estava posant la motxila per anar al SIRN vaig perdre l'equilibri i em vaig fotre una estarrosada del costat esquerra a terra de resultes del qual vaig quedar força dolorit del colze esquerra, malucs,sacrolumbar,etc per dita cosa em vaig quedar a casa una estona el llit. No puc arrepentjarme del colze esquerra perque fot un mal......aloe vera i flogo.

Ahir dijous vaig estar força dolorit desde la cintura cap avall i a la nit em van posar una injeccio d'Incital i sembla que la suma de Incitan,O3 i 48 hores de la caiguda aquest mati els malucs estan al 30% del dolor de dies enrera, tot i que camino poc mes eixerit.

De tota mena avui tampoc vaig al SIRN per precaucio, em sap greu peque no podre despedirme com cal de Xell,tot i que no he pogut camprarl hi el detall.Si em donen la seva adressa le fare arribar a casa. Honradament crec que ho mereix ja que les ultimes dues setmanes a estat a full time amb mi practicant estiraments i diverses putades que li han ensenyat els torturadors del brazo secular. Despres cada dia em feia una hora de massatge que pens ho m'anat força be.




No hay comentarios: