27 septiembre 2014

AIXO ES EL SIRN

Be dilluns 22 cap el SIRN en la setmana sense Dany que esta acabant les vacances i dedicat a sus labores ( curset de pares??). Em  tocan l'Oriol i una noia  ROSA BELGA molt mona, potser timida i que no sap mes que una miqueta de castella, i nosaltres ni frances ni ingles, conque ja ens veus a l'Uri i jo fent vocabulari en ingles......redeu quina feinada.

Per explicarli el meus cas.... no van passar de l'accident de electric del 69, una mica de la protesi i ensenyarli la cuixa a la noia ....collons no em recordo com s'en diu. Li preguntarem divendres

Estic molt tronat der la pota esquerra ja que quan estic una estona asegut al aixecarme font un mal desde el piri fins el turmell, la cama rigida que no vol torçarse i em l'equilibri fet un ñap. Pot ser sera questio de una tanda d'Incital ja que la ultima va sr al maig i aixo cada dia va pitjor.

La bruixa malefica ja no s'ha endut cap mes escombreta dels WC, ahir ni hi habia aigua en el petit i no em vaig fixar si havia llum o no,divendres ho mirare.



Vinga una mica d'humor d'en Pepe Rubianes per animar el blogg
Tinc un llibre  d'ell que s'en diu "M'EN VAIG" que promet ser força interesant escrit arran dels insults dels ultres.


¡AHHHH! em descuidaba : la bruixa avorrida ja s'ha cansat de endurse les escombretes dels WC del SIRN,ahir vaig veure la "bella durmiente" amb la neta i ja te varetes magiques un altre cop.


No hay comentarios: