03 julio 2014

AIXO ES EL SIRN????

Dimecres tarda cap el SIRN a la sessio de sado, avui m'han canviat l'hora i tenia la sessio a les 16 hores, encara hi han les escombretes, l'aigua al WC petit i una bombeta fosa al WC gran. No se si ho fan expresament, no hen saben mes o els que habia avans els hi tocaven els collons pero es el tercer cop que estan tan mal aparcats que dos cotxes ocupan tot l'espai. Cap els pernils noi a deixar el buga.

Despres de la sessio he nata a veure motoretas a G 125, el snyor que m'ates m'ha recomanat que m'olvidi de la plegabable, que si volia me la llogava pero que altres clients animalots com jo l'havien tornada per incomoda. Com l'ascensor arriba fins el parking i el traster esta alli que opti per la sol.lucio de deijarla alli sempre que pugui amb la rampa. Que si m'interesa em faran una proba amb una mes adient i que despres prengui una decisio. Be m'ho pensare perque potser es la millor sol.lucio. 

Em volia vendre una cadira electrica fastuosa de segona ma molt complerta i que esta força be a meitat de preu pero tinc por de que si sec amb una cadira ja no m'aixecare . 

Per el meu bulto em recomenan d'aquesta en amunt, com vindrian a ferme una demo potser seria una bona sol.lucio. Pesa mes,es mes gran i las baterias......


No hay comentarios: