09 julio 2012

MI VIDA EN UN BLOGG


Com estic d'obres al pis per adaptarme una mica el bany a les meves mancances m'he rellogat a casa de les filles i la neta mentres duri el moviment de paletes,lampistes,fusters,etc.

No s'esta pas malament i ademes com el sol gira aviat es fresquet, l'unic dolente es una veïna que a les set del mati, ja sigui dia feiner o festiu, fot una sorollada a la cuina de COLLONS. Tinc que entrar a les xarxes amb un PC portable, vell, lent que es penja mes que el penjadors d'un armari.

Estic fent una dieta am la que m'he aprimat 7 kilos i la panxa ha passat de 120 cm a 107/108, no pass ho gana pero em creixen le dents de endevant i les orelles com als conills de tant verd com menjo, sort que a mi m'agrada molt.

Continuo anant al SIRN tres cops per setmana, em va molt be, un dia a Mistral a masatge que em relaxa molt pero que quan tinc que tornar a casa pesen molt les cames.

Aquestos dies d'el cap de setmana tenim per aqui els xicots de la Harley, renoi quin soroll que fan, ademes van sempre uns quans junts amb lo qual el soroll es major. La meva fill Anna va penjar una foto del carrer Tamarit ple desda Lleida fins el Para.lel. Quan van a posar bencina a la bencineria de Lleida van sempre en colla i quan arrencan tots a la vegada els estaburnirias d'un cop

He descobert una emisora la RKB per alla d'els 106,9 Mhz que donen per las nits una musica molt guapa i de la d'avans, pero si t'equivoques al costat ja una emisora evangelista que tambe possa bona musica pero et poden etzibar un sermo d'allo mes carque. Guaiteu be .......

A l'entrada d'el blogg he possat una foto d'els meus cunyats de Canada fent pais de Sant Fermin al dia de Canada. Bona plata d'embotits es van endrapar


No hay comentarios: