07 abril 2010

MI VIDA EN UN BLOGG

Avui es dimecres 7 d'abril vaig baixar ahir al migdia a BCN per anar per la tarde a massatge amb la Isabel, vaig deixar primer en Paco a casa seva i desprès vaig anar a casa a deixar la bossa d'esport amb la roba per anar a rehabilitació.

Isabel amb va treballar els peus, les cames i els malucs a fons va ferma en alguns moments mal. Quan van acabar tenia las cames cansades. Vaig anar xino xano cap a casa, comprar pa i unes palmeretes. A casa vaig seure a la super cadira i amb el plus hem vaig atipar de pelis de lladres i serenos als canals 18,20, 21,22.

Jugava la Barça i els crits d'en Paco el marit de l'Ade m'avisaven quan el Barça marcava. Allevores posava un moment i veia la jugada repetida i mes lladres i serenos.

Aquest mati m'aixecat a les nou i desprès de dutxar m'ha anat al 101 a pendre el cafeto amb els muchachos. Avui tocava criticar als polítics d'ara i abans, els mestres que ens ensenyaren al cole a uns i altres. Tambe tocava criticar la pèrdua de valors de la societat actual. Cap a casa dinar i al SIRN

1 comentario:

jaume dijo...

ho tinc una mica "xungo" aquests dies. Em toca dur la iaia a meyges diversos...
A veure quan em puc escapar.
Salú!!