22 noviembre 2009

MI VIDA EN UN BLOGG

Un palomar en Gran Tarajal en Fuerteventura

El divendres quan anava a recollir el buga al obrir la porta de l'escala vaig veure que ehm esperava el Joaquim que m'habia vist com hem barallaba hem la dichosa superporta, que pesa un collo, per sortir. Van petar una miqueta la xerrada perque tenia el taxi a la porta esperanme. Hem va fer il.lusio trobarmel, les xerrades que teniem a la piscina del gim fira.

Avui es diumewnge 22 de novbre i m'he aixecat fet una merda de dur amb les cames tivant per tota arreu, a la nit he dormit molt malament ja que tenia espastics a les dues cames i a vegades al mateix temps. Pot eser que feia dos nits que sol prenia mig sirdalud per veure si m'aixecava una mica mes despert. Avui tornare als dos mg un altre cop.

Despres de esmorzar he fet 35 minuts de exercicis d'estiraments i rotacions de peus, estirament de malucas, aixecar les cames a 90º boca terrosa, etc.Despres m'he possat al sol com els vells i he estat prenen-lo un hora. Dinar , ganyotes amb la menuda que tot i rosegant els efectes de la segona vacuna estaba encisadora.

En BCN una mica de tele i llegir el correu del PC

No hay comentarios: