25 agosto 2009

MI VIDA EN UN BLOGG

Avui es dimarts 25 d'agost i aquest mati desprès d'una mica d'estiraments he esmorzat i pres les píndoles per tots els mals. Desprès hem anat la Miren i jo a SCV a la farmàcia a recollir “la saca" mensual de píndoles per tots i llet per l'Alma.

Desprès hem anat a l'Alcampo Mataró Park i mentres Miren anava a comprar jo m'he fet el Mataró Park caminant fins la perruqueria. No hem donaran hora fins les dues de la tarde i jo me anat a pendre un cafè amb llet i un mini napolità ala Jamaica. He demanat hora per las sis de la tarde i he anat a fer al nas a la parafarmacia i El gato negro. Com Miren s'ha deixat el telefon m'he anat a la perruqueria i m'he assentat en el sofà a esperar-la mentres llegia un llibre sobre el Mataró actual. Total quan ha vingut el perruquer acababa a un senyor gran i com no habia arribat el següent i li sobrava una mica de temps m'ha fet passar i m'ha pelat.

A la sortida habia una paradeta de productes del Mar Mort per la pell inclosa psoriasis i he comprat sal i crema d'Israel per les macadures de la pell. Hem agafat el buga i capa a casa, falla una mica mecànicament el cercle accelerador, aviam si demà li fan una ullada, això si no estan de vacances.

Ahir a la tarde vaig baixar al SIRN i David hem va fer força estiraments i va dirme que hem trobava millor que dilluns passat, bé li vaig dir jo pero dimecres passat hem trobava millor que dilluns. Allevores hem va dir que demà dimecres faré les dues hores: una de treball com sempre i la següent de caminar i massatge, jo valorarè el cap de setmana com hem trobo i dilluns planificarem la continuació així com demà o be anat també el divendres a treballar estiraments i massatge. Hem fa l'efecte que serà millor l'ultim ja que l'estirament serà periòdic.

Aquesta tarda hem anat la Miren i jo a SCV a recollir les ultimes pindoles a la farmacia i encarregar per dissabte els ppp. Volia comprarme una revista d'historia al kiosc i nomes quedaven MIAs, continuare acabant Miilenium 3 i els cathars.

No hay comentarios: