10 junio 2017

MI VIDA EN UN BLOGG CAPITULO N+8



 aquest matí he anat al caixa fòrum per veure una exposició del museu britànic, marés,etc sobre els pilars i la construcció d'Europa. Molt bona i fresquet, volíem veure l'Exposició amb visita guiada i no quedaven places................ Una llufa el sistema host de la caixa perquè divendres i dissabte el sistema no em va deixar comprar les entrades per la visita guiada. Quan he anat al taulell per comprar-les i veure la mostra, la noia m'ha dit què estava completa la visita guiada. M'he donat el gust de dirli que la seva host és una llufaHaver de tornar una tarda a la visita guiada amb l'Alma i llavores li compraré una cosa per fer retallades





Ha estat força interessant el recorregut tant el continent com el pallús que anava en la thunder elèctric chair fent ziga-zagues per driblar el personal, continuo sent una merda quan he de maniobrar cap en darrere. He resolt  els petits voravius em la marxa 3, però l'accés al porxe em costa molt perquè no és recta sinó que fa triangle per la qual cosa la Zinger és trava quedant de costat.








Unas rosassas de la exposicio proyectades en les parets


Aixo es del Mares de BCN





















09 junio 2017

MI VIDA EN UN BLOGG CAPITULO N+7

Viernes 6 de jubio de 2017 resulta que el TC declara incontitucional la Amnistia de Rajoy pero los "ladrones" no tendran que devolver el dinero ahorrado. Resulta que el que amnistio 11000€ pago un 3% de multa que es un interes mas bajo que el IVA de una barra de pan.

El portavoz del PP de  la asamblea de Madris llama pederastas,asesinos,corruptos y no se cuantas cosas mas a la oposicion y la presidenta del barullo no le corta el micro, y la rubia que va de que, se siente ofendida porque la han llamado loca y se van todos de la sala pero eso si vuelven corriendo no sea que voten la censura estando fuera. No corrais capullos que para eso teneis la presidenta que os lo consiente todo.

Y mi pregunta es :¿"han pecado los que se acogieros a la amnistia"?....

Me han cerrado una pagina website de donde uno podia pescarse cosas, hasta porno, que era la heredera de otra que se cerro muy buena LOLABITS. Tendre que diversificar la navegacion. Eh no griteis que yo a Amazon le gasto por lo menos 30€/mes en libros digitales. Para solaz de celtiberos afebrados por el sexo mandamiento aqui os paso una actriz de porno,solo fotos.

Ah el director del ente publico Television Española no retransmitira el orgullo de LGT porque el es catolicoapostolicoromano. Jodete y los que somos agnosticos que ??


Rabia rabia solo se puiede mirar y no tocar afebrados


No  se porque el dia 3 se celebro el homenaje a la bandera de Navarra pero colocaron este video de rubia violinista tocando himno.



Aprovechando la campaña antiespatarre masculino en los asientos publicos, nadie dice nada de los bolsos de señoras en el asiento de al lado,o entre las piernas, acabo de pegar este video de un tio mas capullo que muchos portavoces parlamentarios se queda sorprendido del dolor lateral de cabeza que tiene

Esta semana parece que ha jugado la sleccion española en Murcia y como es normal la borreguil masa ha pitado a Pique, el cual acabado el partido en el vestuario se ha cabreado con la prensa pesebrista porque por enesima vez le han preguntado por los pitos. El noi les ha contestado si solo saben preguntar eso y si saben de futbol con la cual los plumiferos se han molestado ya que ademas los ha enviado a tomar pepinos. Para remate los graciosos de la sexta en su programa zapeando ayer por la tarde  han tenido a bien chistearse sobre el tema



07 junio 2017

MI VIDA EN UN BLOGG CAPITULO N+6

Aquesta nit passada he dormit molt bé fins als dos quarts de set i després mig adormiscat fins a les nou escoltant el MP3, la menuda amb la il·lusió d'anar de colònies amb el cole estava ja com un xinxol cap a Cubelles.


Amb la seva amiga més amiga més amiga abans d'agafar l'autocar

La taula de dolors mitja dona un 7,92 total, tot i que quan m'he llevat del llit tenia les potes com una au  ; de mica en mica ha millorat bastant i després em la dutxa molt calenta la cosa ha quedat un xic millor

Haver de canviar la mascareta del CPAP perquè l'atalatge s'ha donat i no em subjecta  el nas, ja que al ser de tela la manga que  de la unitat és molt rígida i domina el conjunt amb la qual cosa perd una mica d'aire pel costat i fa molta nosa. Potser em firaré una DeamWear que es molt senzilla i el tros que s'adapta al nas és molt suau, molt flexible i l'entrada d'aire és per damunt del cap , Sembla que és molt còmode la solucióÉs un pel més cara que la de tela però en el vídeo de demostració es veu poc aparatosa i permet dormir de costat









06 junio 2017

MI VIDA EN UN BLOGG CAPITULO N+5

Ospas hoy es martes y tengo la pitusa en casa por unas posibles seudoanginas que no le dan fiebre y la pediatra ha dicho que no tiene ni virus ni bacterias, en observacion. Y ella mañana iba de colonias con el cole con lo cual se pasa el dia diciendo que no tiene fiebre y que mañana ira con os compis con lo cual preparara la maleta esta tarde.

Esta noche ha sido un pelin del "lloro" porque me hgan cogido una serie de fuertes espasmos despertando a la una y media............total leyendo hasta las cinco, como consecuencia de los saltos se ha desconectado el "ppp" y gran pequeña catastrophe con lo cual la peli de nuevo : prolongador y toalla sota el cul.Cuando empezaba a dormirme ha sonado el despertador de Miren, nueva cabezada y entonces ha llegado Alma. Se acabo el descansar.Me he releido casi toda la segunda parte del Clan del Oso Cavernario y hale.



Pepi la vidua d'en Joan ha enviat per el grup de fecsianos aquest video d'una sardanova que una colla balla a la Pça Reial de BCN? Aprofiteu per veure cames, lastima que no se ve ningun culin

Continua l'estira i arronça con el proces,la caja B del PP, las maniobras judiciales del PP con sus NNN juicios por corruipcion, etc , les cagades des de DT, les de AKmacho,Maillo, etc comneça a fer fastic de bon tros posar la tele. La SER d'en Cebrian es carrega a la Nierga............jolin y La Sexta vuelve a pedir disculpas porque en una conexion con Teruel han dicho "bona vesprada". Grossen pecato

02 junio 2017

MI VIDA EN UN BLOGG CAPITULO N+4

Estava tafanejant un pàgina web xilena que se'n diu www.librosmaravillosos.com dins la qual hi ha molts llibres de divulgació de física, d'en Perelman quelcom llibres de mates, fisica jo fa uns quants anys ¿50?, llegia i aprenia perquè són molt didàctics coses que no entenia en l'Escola Industrial, en la acadèmia, etcTambé trobareu si feu una tafanejada moltes coses de mates divulgatives, Asimov, etc

M'he baixat uns quants llibres per anar recordant que jo sabia la repera i ara quasi no recordo la llei de Kirschoff. Temps era temps podeu trobar divulgació de física quàntica, literatura història de Xile, etc. Molt content per la troballa.

He pescat un article sobre la vida sexual i erotisme d'AAndalus hep dic un article no una pàgina pornogràfica) força intersecant amb una sèrie de jpg de pintures dels xicots febrosos sobra l'assumpte, en enganxaré unes quantes. Ja sabeu que a mi el tema de la civilització de l'Umma m'agrada bastant deu ser sindrome d'Estocolm de quen vaig estar a les Chafarines. O potser content que gràcies amb ells vaig dinar més d'un cop i quelcom company va salvar la vida gràcies a què Wadidi portar-lo a cabo de Agua en la seva barca Bismilah i d'allí l'exèrcit marroquí amb una ambulància el portes fins a Melilla.




Després d'aquesta sessió de nusos d'odalisques un YouTube del festival cantata d'Alma



https://youtu.be/tjtdl3-N8NU


01 junio 2017

VI VIDA EN UN BLOG CAPITULO N+3

Ayer miercoles 31 de mayo fui a la cirujana plastica a revisar como esta la "nafra", su estado le gusto mucho tanto que la proxima visita es para el dia 21 de junio porque la evolucion aunque lenta es muy positiva. En vista de ello les dire al SIRN que hasta setiembre, si la cosa continua evolucionando asi, no volvere ya que no me gusta ir con la herida tal como esta tanto por mi como por los demas ya que bastante hice con ir con el ¿granuloma? segun la anatonomia patologica es un Fibroxantoma atipico ulcerado

Nafra 300517

Esta semana han empezado los festivales en el cole de Alma ya que el martes toco la cantata de la cual cuelgo video




Alma es la del mig de la foto, tres contan de l'esquerra

Jo no hi vaig anar perque tenia sessio de massatge per Ruben per anar aguantant el tipus ja que millorar no milloro pero anar pitjor jo diria que tampoc fora de la hiper que es la repera ultimament. No se si buscar quelcom lloc on pugui fer una mica de exercicis de hidroterapia en piscina. Se que en el Poligon Pedrosa hi ha un centre de rehabiliacio neurologica que te piscina tipus Guttman en personal especialitzat en hidroterapìa. Ja veurem com totva evolucionant



MI VIDA EN UN BLOG CAPITULO N+2

Estaba leyendo en El Digital Barcelona sobre la regulacio de ginys ( vamos aparatos con ruedas electricos por las aceras) y me he quedado como decia la yaya Pepeta :" em el cap calent i els peus freds", No se si he de llevar casco, sipuedo circular por ellas, si soy  A,C0,C1 etc. Tendre que preguntar a bcn.cat

Antes en la calle Calabria CAP de Manso  habia una plaza de aparcamiento para minus, la quitaron,reclame a los Trias y Colau boys, y estos ultimos repusieron dos. El otro dia al pasar vi que las habian asignado a dos vehiculos, y el jueves cuando fui a Manso vi que ya no existen otra vez. Sera cuestion de reclamarlo por el sistema y denunciarlo por las redes que eso les molesta mucho.

He comprobado que estabamos en la Lista Robinson y de todas las maneras la he vuelto a refrescar; para poder bloquear lineas con la telefonica preciso pasarme al Fusion Ocio; contacto con Movistar y me pàso al mismo ahorrando casi 190€/mes pero......¿ podran poner la fibra optica en mi casa ? porque sino recuerdo mal la libea de Cu viene por casa del vecino. Todo sera que el tecnico instalador no pueda hacerlo. Igual me doy de baja del plus entonces y me quedo con el Netflix.




Estaba leyendo el Xataca del dia y he visto este articulo sobre los vikingos en el cual parece ser que hallaron en una isla de un lago sueco este Buda. Parece ser que la estatuilla hizo turismo porque vino por la ruta de la seda, debio subir por el Volga, Baltico i hala a Suecia. De paso os coloco una maqueta de drakkar vigingo 




Acabo de reclamar al Consistorio las plazas de aparcamiento de minus del CAP de Manso. Veremos que dicen.