14 julio 2016

AVUI TAMBE M'HE PIJAT AL LLIT????

Doncs no aquesta no tocava tot i que quan vaig ficar-me el llit tenia molts espasmes però eren dels fluixets, seguits però fluixets, una bona estona de costat escoltant el so ALPHA amb els relaxaments del Silva, després panxa enlaire i hem vaig dormir fins a les sis del matí que m'he trobat de costat sense desenchufarse el col·lector el p.p.p bastant relaxat .

Quan m'he llevat no tenia quasi dolor als malucs però estava molt rígid de cames durs els tendons. Després d'esmorzar gran sessió de WC quedant la panxa molt toveta. Tot i que no m'he bellugat gaire , o això em sembla a mi, la nafra de l'esquena s'he rascat una mica i he suat de de bo.

Perquè aquestos dies enrera els espasmes eren tan forts que m'aixecaven del llit amb la qual cosa el p.p.p és desconnectava i allí va tot, demés com que no hem donava comte per la sensibilitat tan alterada....al despertar gran peti-te catastrophe ,sumal·li la vitamina B de l'incitan i veuràs tu quina pudor

No hay comentarios: