24 noviembre 2017

DIMARTS ENTRE DILLUNS I DIMECRES

Avui dimarts tenia Step i al matí em trobava bastant tronat per la rigidesa de les cames. A la nit he tingut bastants espasmes tot i que havia pres dos lioresal al sopar(menys que la nit d'abans) sobre tota la pota esquerra que està híper desda el peu fins dalt al maluc, força inestabilitat al caminar però entre la dutxa, el flogo i el tramadol sembla que s'ha dominat una mica.

Al Step hem debutat Laura i jo, m'ha fet treballar els estiraments a la llitera i dret, després a la màquina infernal inclinada un bon tuta. He sortit molt cansat però menys rígid de potes i mes Agil?
Ara a casa escoltant a la Cecília en YouTube per animar l'anima, demà em toca Jordi pel massatge i l'acupuntura per aprimar, passeig em la thunder elèctrica chair


https://www.youtube.com/watch?v=-Hlk8EDA02M&list=PLhPjainrT-_p-Uo4F63aiJaTrXAbmsfuu


Quin partit es pot treure dels collons en catala

No hay comentarios: