14 noviembre 2017

CALAIX DE SASTRE A LA TORNADA DEL STEP

Acabo de tornar del Step estic molt cansat he anat por "vergüenza torera" perque em foten un mal els malucs,glutis i area sacra bantant forts, menys mal que  Elena m'ha treballat sensa castigarme massa la qual cosa no vol dir  que no em fet res perque el treball del pla inclinat m'ha cansat molt sicologicament perque em trobaba molt insegur. Quan he sortit estaba força atrotinat pero molt mes agil que quan he anat  la sesio de sado.



                                         Una sesio d'estiraments al STEP


Crec que aquest "corrido" reflecteix molt be la situacio de la penya la nafra

Estic una mica fart de cervelluts savis que donen a tort i dret perles de saviesa politica sobra el dit precess. Ara som rucs tambe perque no estabem preparats, que no teniam exercit ( ja altres apisos que no en tenen ni falta que el hi fa, que no podiem controlare les fronteres, etc . Potser volien que els mossos s'enfrontesin a los GC i PN nacionales amb armes molt menys poderoses quan ací anevem em clavells. S'ha demostrat un cop mes que Castella no sap negociar ni gobernar sol sap manar i castigar. Veurem fins on arriven.

Potser que havesim enlairat els nostres chatos i les golondrines fortament armadas havesin atacat els piolins....cony no podiem fer ho perque les teniem en Andorra.....que por cert no te exercit.

Avui un altre cop a SIRIA el avions rusos han bomberdejat Alepo i rodalies. Pobre gent lo amables que eren, lo bonic que era el basar, lo tranquila que era la ciutat , el seu barri jueu,el copte, etc ¿ con deu estar la Ciutadella demunt del turo que dominaba la ciutat?






                                                  Una miqueta d' Aleppo

Ciutadella 

Dues dones sirias


Mesquita





No hay comentarios: