28 julio 2017

COM SI FOSIN ELS DOLORETES

Ahir dimecres tenia visita amb la Dra. Lliró per veure l'evol.lucio de la nafra de l'esquena, la va trobar molt  i va cremar un bocí amb l'argenpalHe de tornar a la visita el dia 6 de setembre a les 17 hores


AIxi estava la nafra el 250717

Tinc bastant, o molta, hiperreflèxia tanta que quan em pujo els pantalons si no estic afermat al lloc podria caure de la claudicació, un cop el sistema aguanta la batzegada l'espasticitat manté el bulto dret. La superigidesa que tenia diumenge després de la tornada del liceu ha minvat bastant en part al massatge que en Jordi va fer a les cames i als peusTot i així trontollo molt caminant.

De passada tinc la panxa remugant supòs com a conseqüència de la intolerància a la lactosa a causa de la meva golafreria amb el bocí pastís d'Alma que quedava hi ha destarotat el sistema digestiu i anem de mocs, més mocs i pets a dojo. Beurem si es soluciona abans de vacances.

Avui han arribat els escarpins per veure si sóc capaç a la piscina de Sant Cebrià de Vallalta de caminar una mica pels fons per aviam si les cames es belluguen una mica per dins de l'aigua com feia abans.


Després de la sessió al jutjat de l'insigne prognato i el comportament del jutge que presidia el tribunal m'he quedat sense ganes de comentar res del tema. Una puta els bufi el cul com deia la meva mare












No hay comentarios: