15 abril 2017

DISSABTE DE DOLOR O DE GLORIA??

L'altre dia comentàvem en Miren que aquí quan era menut el DISSABTE a les 10 del matí voltejaven les campanes i fèiem soroll amb carraques, martells de fusta, tapes d'alumini, etc perquè se celebrava la resurrecció de Jesús tot i que fins diumenge no era el tercer dia.  ella deia que no podia ser perquè a Alcoz o feien el diumenge que era quant pertocavaJo li deia que fins al Vaticà II a BCN es celebrava dissabte tot i que no era el tercer dia, que no puede ser.  per a no discutir més ho vaig dejar estar

Teresina va anar ahir a recórrer monuments a BCN i m'hi ha remes unes fotos que va fer i edemes un cordill amb 33 nusos parenostres) que va resar i dedicar a la cura de la meva nafra. Moltes mercès Teresina veurem si això ajuda a la radioteràpia d'electrons.



Sant Crist de Lepanto







Claustre de l'esglesia de Sta Anna


El cordill amb els  33 nusus ( un per cada Parenostre resat)

La nafra continua fent nosa, tot i que no massa, Miren li fa la famosa cura humida de grans cremats, que no crec que resolgui  el problema va fent netejaA la nit dormo panxa enlaire i no molesta fins que no m'aixeco que llavores l'esquena sembla que desperti i pica una estona.

Jo fa dies que no passo per el Carrer de l'Hospital , fa un parell d'anys que vaig anar a dinar a un restaurant que ja devant de la Rambla del Raval( males llenguas diuen Rambla del Pakistan) sino recordo malament alli havia avans una botiga de grans i llegums on anava a comprar les beses per els coloms de casa.El restaurant era una mica de disseny i vaig comprar els dinars a Let Bonus.


  Al cole de les monjes on havien anat els dos , quan teniem sis anyets, i radio Craftson on jo anava, anys despres, a comprar material de radio per les reparacions que feia  hi ha un carrer dedicat a Aurelia Campmany que va fins Riera Alta.




No hay comentarios: