24 abril 2017

CAP DE SETMANA EN RIUMAR (DELTEBRE)




Aquest cap de setmana em feta realitat el regal del cumple de Miren anant a Deltebre llogant un apartament adaptat la qual cosa m'ha per mes fer pràctiques de cadira dins d'ell, és una mica complex anar endavant i darrere perque, ja que buscar el canvi de marxes digital, de tota mena bona adquisició.

Un problema es que hi ha moltes "dunetes" en les voreres o al baixar d'elles amb la qual cosa les rodes queden trabades i han d'ajudarte per sortir. Potser la solució seria les rodes "all road" que són un pèl més grans i gravades.

De tota mena he d'agrair als operaris de les obres al carrer de les dunes que quan em veien venien a ajudar-me. Encara queda gent em ganes de ser persones.



Falta un zoom perquè es vegi la cara de velocitat


Ostres com trigannnnn



Avi guaita quin cargol


Mis xicas en velocípede
Jo vaig fer una bona ruta turística per les voreres de panot ratllat que va passar factura jo crec que encara dure) al cul i àrea sacro-lumbar a la nit em una sessió d'espasmes de deu ni do que em feia canviar de posició al llit. La nit següent doble recció de baclofen i millor.

 Quins sopars al restaurant de l'urbanització............ Quin bacallà al forn, quina brandada de bacallà, quina amabilitat, quins canelons d'anguilaOspes per tornar hi un altre cop

Havia més gosi'ns de brandada de bacallà però entre N'Alma i jo ja havíem escapçat la safata. De mort

¿I de l'arròs a la marinera que em dieu eh? No vaig tindre temps de fer foto a la paella perquè les culleres van atacar de sobte, la sèpia a trossets, el postri blanc

No hay comentarios: