07 enero 2017

YA VIENEN LOS REYES................

Diada de portes obertas a la classe de dansa d'Alma, és la que va de rosa a l'altra banda de la barra primera a l'esquerra del video

Tot i que venien de Orient Mitja a l'EU els han deixat passar amb els camells farcits de paquets i paquets per a els menuts i grans, ja que a mi m'han dut moltes coses, seré un emprenyador però dec ser bo.

AlmaMirenNúria i Anna van anar a rebra als  a les Fonts Màgiques de Montjuïc i la menuda es va quedar bocabadada vein losaixò si molt enfadada perquè no van llençar carmels sembla s'havien acabat. Sra. Colau o poseu més caramels, o dieu li als caramelers que pensin que al Poble Sec també hi ha quitxalla.



Bocabadada i amb ells ulls carregats d'il.lusio


Tieta i neboda demanan un chicot per a la tieta com aquell guardia urba d'alla l'esquerra

Com feia massa fred jo no hi vaig anar hi perquè assegut al súper mòbil elèctric haver passat fred, la vaig veure per 8 TV, ja que per a TV3 feien la de Vic que sembla va ésser molt maca

A la TV en felipó fent el mec amb els milites, la nena de l'avió que hi ha promès un augment del 30% als nois de  l'espasa i l'il·lustre prògnat un 0,25% als pensionistes. A Paco el terrible augment li resultarà un euro i mig. Ahir em va dir que amb aquest augment farà un creuer per als fiords de Noruega i el que li sobri ho invertirà en lletres del Tresor
.

No hay comentarios: