14 mayo 2015

SANT PONÇ I ALTRES COSES ¿ TRANSPARENCIES?



Anatole France va dir un dia que:"la ley es justa no permite que duerman bajo un puente ni el rico ni el pobre" i aixo deu ser lo que pensa la espe.

Aquesta moda les transparències en els vestits de les dones: la pertiguista russa Isinmayeva es va presentar a recollir el príncep d'Astúries em un vestit transparent on se li veia el cul, molt maco aixo si, la rihanha l'altre dia també es presenta a una catifa roja em tanta transparència que no se perquè portava res demunt d'ella.




mi m'agrada molt la música simfònica,l'opera etc. i moltes vegades veig els canals 85 i 86 del plus MEZZO es diuen els canals, doncs  l'altre dia feien un concert de Faure,DebyssiDvorsaketc i en el primer va sortir una mezzosoprano d'uns 40 anys, molt massissa ella, vestida amb un vestit  semitransparent i el càmera se les veia i desitjava per no retransmetre el seu cul , molt maco per cert, ja que les transparències ensenyàveu i veies que portava com molt un tanga.


Avui es el meu 74 cumple , dilluns passat el meu cumple curt 46 , el dia 8 el 44 aniversari del meu casament, el dia 12 el dia que vaig conèixer a Miren..... com es pot veure una quinzena molt atapeïda







 He pensat penjar aquest vídeo municipal on es ve la fira de Sant Ponç en la que el dia 11 de maig al carrer de l'Hospital fan una fira d'herbes, mel,confitures i on era tradició comparar una alfàbregaLlàstima ja no hi puc anar perquè ¿t'imagines un embalum com jo en una cadira de rodes per aquella gernació de gent? Quan era menut d'el  balco de casa em passava moltes estones mirant i quan era una mica més gran sempre podies arrambar amb una certa elegància....

Aquests dies estic mirant l'assumpte de les cadires de rodes i vaig anar a ViaLibre al carrer de Gava per ha mirar scooters elèctrics, etc . però per poder encabir-me en ells han de ser una mica grans i no caben a l'ascensor de casa. La noieta que ens va atendre va mirar quelcom catàlegs i va trobar una cadira que es pot encabir a l'ascensor, te una bona autonomia, sembla solida i amb unes rodes que semblen garantir l'equilibri.




El dia 21 de la setmana que ve aniré a fer una proba aviam que tal va i potser la firo. L'enviat a la Beatriu , la noieta de la botiga, la website de la WHILL japonesa vejam que li sembla, potser ells podrien importar-la?





Si pogués ser m'agradaria més aquesta, ja que és menys aparatosa i  unes solucions tècniques molt bones.fa un any i escac vaig preguntar per ella a Japó i encara sol les feien per encarreg i als EEUU

No hay comentarios: