06 mayo 2015

MI VIDA EN UN BLOGG

No he anat avui tampoc al SIRN ja que els malucs d'ambdues cames em fan molt mal, sobre tot la cicatriu del dret. Ahir COM EM TROBABA UNA MICA MILLOR vaig anar a tallarme el cabell als xinesos de l'altra banda del Paral.lel i vaig tornar per el carrer ( a la anada vaig anar per el parking) pujant les escales del porxo bastant be, pero despres de dinar em va agafar un dolor a l'area sacrolumbar i als malucs que no em deijava quasi caminar, sense croses no podia estar dret. Em deuria pasar com a Samson que quan li va taller els cabells la Dalila va perdre la força .

Per aixo m'estic foten uns farts de llegir i escoltar musica dels canals Mezzo que deu ni do,al mati una mica de cafetera per sapiguer les rucades politiques el dia, una mica de mail i apa. Veurem si soc capaç divendres d'anar a les sesions de sado.



M'han remes un pps de boniques fotografies i aquesta m'agradat molt crec que es fineta


I buscant per la xarxa un llibre "1421 el any que xina va descobrie el mon" ( bonisim) he trobat aquesta pelrroja amb una pose no tan fineta pero podeu guaitar el seu culet

No hay comentarios: