25 abril 2015

CALAIX DE SASTRE

He d




Hi us direu que cony es això i que va???. Hi ha una emissora en internet que es diu "www.radiocable.com" que als matins fa un programa molt bo (ho dic jo que passa?) que se'n diu La Cafetera el qual l'escoltem en pod cast molta gent que ens diem "La Resistència" supòs que elèctrica per escalfarl·la al mati. Ja molta gent que la segueix i piulen a Twiter per ferla arriba arreu. Perquè os feu una idea aquí teniu un tast d'ella.

Ahir divendres per la tarda vaig anar a la sessió de sado al SIRN i com tenen molts fisios de cursets em va tocar en Gerard que feia molt temps no m'agafava. Vam fer una sessió de treball al seu estil, sembla que no facis res amb ell pero....., desprès em va col·locar el biònic leg, alies pota elèctrica, que no se perquè pesava un collo per ha bellugar, una tanda de sentadilles afermar a una columna, com no devia portarem be em va posar de cara a la pared...., no jugava a pica pared no, pero em feia aixecar les mans enlaire, això si amb el puny tancat, aixecat l'altra pota, etc. Una caminadeta donat uns tombs a la sala i desprès dret amb la pota posada i en bipe prono em va treballa l'àrea sacra. Cap a casa be pero es veu que ahir tocava sessió d' espasmes perquè tan assegut com al llit deu ni do com anava la sessió, demès d'aquells amb gir dels peus que cremaven


No hay comentarios: