19 febrero 2015

MI VIDA EN UN BLOGG


Comencen el dia i el mes amb Platon dedicat a tots aquestos que diuen pasar de la politica i depres es queixen de lo que els hi fan

I aquets dedicat al ministre mocos i les seves patinades ( d'ell i el nois de hisenda) sense "voler" dient coses que estan penades com es el dir cosetes dels contribuients

Em van enviar un pps sobre surrealisme i em va cridar força l'atencio de l'elefant fent equilibris damunt del mon ¿ sera la UE que ha pasat de ser una cosa mes o menys social a la dels mercaders ara rebentats per el financiers?els  grecs van fer trampes amb els numers ( cuinats per la gran banca) per entrar a la UE pero ara el poble te que pagar els plats trencats de las malifetes dels de sempre.

Crida força l'atencio que hi posen els mitjans "conservadors" ( si vos plau conservadors no os empipeu perque faci servir el vostre calificatiu) del pais dels conills em el tema podemos, lo de la palla al ull d'altres i el pont en el vostre mai mes ben dit. El Pablo Iglesias suspen a les nenes maques, del PP per supost, te a Lenin i els seus escrits con llibres de capselera, glorifica a ETA i........es el cinque tirador de Dallas 63 que mai s'ha trobat. Renoi quina falera.....¿o es por?

Dema per la  tarda al SIRN fare una proba amb una cama postisa electrica, no se de quina mena es supos que germana petita d'un exoesquelet. Veurem com va i mirare de penjar fotos.


Un acudit de la lideresa del PP

Aquestes gargoles de Notre Dame son fotos de la meva cosina Belen que es fotografa free lance. Sempre m'han agradat les gargoles de les catedrals sobre tot despres de llegir a Fulcanelli

No hay comentarios: