04 octubre 2014

VAIG SOMNIAR QUE..........

Fa uns dies enrera que vaig tenir un somni tot extrany. Tornava a tenir uns 18 anys i encara era un aprenent a telefonos de FECSA i havia estat en el muntatge de la primera CT Badalona, ara son runas, i els meus caps em van enviar a veure que pasaba amb el sistema de comunicacions en AF de la dita central.

Lo bo del cas es que feia com un salt en el temps i anava a casa a recollir un PC portatil ja que em van dir que no em faria falta res mes . Be parlo de quan jo teni1 18 anys o sigui 1959 ¿ d'on sortia el PC?. Agafo el buga ¿ quin buga ? si jo no vaig tenirne fins 1972 i cap alla.

Quan arribo a la central em trobo que no hi habia corrent als equips, remena per aqui i enlla i totes les ETs tenian les portes obertes i semblava que no hi habia corrent pero ¿ com sapiguer ho si no duia el voltimeter?
Allevores em dic Pele toca el trafo havian si vibra una mica perque no sent ho que ronqui.

Je allevores apareixen uns auxiliars de explotacio mes turutas que la pera,no paraban de xerrar i no em volian fer cas quan els ho deia que miresin si havia tensio en AT. Ni cas xerra que xerra i jo m'estava emprenyant.......... de sobte em desperto i qui xerraba era el ipod em uns paios cientifics de un podst andalus que habia grabat dies enrera i que escoltava .

Ondia quins salts en el temps i feia dies no llegia res de quantica,salts temporals,finestres de temps....... 

No hay comentarios: