17 julio 2014

ONDIA ....AIXO ES EL SIRN??????

M'he camviat les ulleres perque em les altres ja no encabien mes ratlles als vidres i de pasada me las he fet de pasta amb uns ribets vintage a la banda de sota.No he pogut resistirme a un atac de narcisisme i m'he fet aquesta fotografia.

Ahir em van deixar bocabadats la gent del SIRN .... si encara hi son les escombretes als WC i l'aigua al WC petit, pero m'han dit que ja ha vingut el perit de l'assegurança la quel cosa sembla que vulgui dir que despres vindra un paleta.......i no fara falta els manguitos per anar a pijar.

Pero la sorpresa va arribar quan em van portar a la banda de darrera, per darrera de les salas de domino, i em van ensenyar le dernier cri tot un aparell em una superpantalla,teclat,cpu, camara de visio etc. BIO TRAK s'en diu el trasto. En Dany em fa ver seure amb una cadira i vaig fer uns exercisis de proba i merda,merda,merda sol vaig encertar el 10% i per mes conya el trasto m'aplaudia..........

Be jo penso que per millor funcionament de l'equip haurien de tarar el terra a diversas alçadas dels pacients amb el fi de situarlo en el seu focus, i estic d'acord amb Dany que hauria que girar l'equip 90 º a la dreta ja que allevores amb el pacient a la pared verda quedaria mes "retratat".

Al pas que anem potser si quelcom dia i haura gintonics.


Be.... aquesta es la pantalla del enginy, com s'han gastat els calers no ni ha per gintonics.





¡Que no es una fisio fent el pi!     es una noia de NNGG del PP que li ha agafat un atac despres de escoltar las ultimes bajanades del "mocos" i l'"ilustre prognato" i corrents s'apuntat a unes sesion de ioga.


No hay comentarios: