03 julio 2014

AIXO ES EL SIRN ???????

Dilluns 30 de juny s'acavat el mes de juny en  "na nadal" i com es dilluns cap la sesio de sado i mai mes ben dit m'agafat en David i m'ha "pegau un meneu" d'allo mes, epro quan he baixat de la bici tenia els musles molt suaus i poc pesats, aixo si fins el genoll.

Estem de descobriments : ja sabem d'on surt l'aigua al WC petit del costat de la taça ¿ qui ho ha descobert? home el cap i president del comite  que molt ufa m'ho ha dit quasi nomes entrar.
Estic en plena operacio llogui a BCN una motoreta que es pugui encabir al ascensor de casa i m'aguanti a mi. L'altra opcio es que si no cap les baterias siguin facilment desmontables per ha carregarlas a casa. He mirat a dos llocs fisicament i ara estic  contactant amb altres cases via internet i per telefon
La motoreta sense el bulto de dalt.



No hay comentarios: