11 octubre 2012

MI VIDA EN UN BLOGG

Dedicat al ministre de ensenyament del pais dels conills


Estem a punt de tornar a casa despres d'uns meses de viure  amb  les filles i la neta a la avinguda Mistral per que arranjesin una mica el pis a les meves discapacitats potser dema començara el trasllat i retorn.  Espere que sera mes tranquil que la sortida i fer-ho pas a pas.

Trobare a faltar que als matins vingui l'Alma a ferme el "sustu" matiner, menjarse el yogourt de l'esmorçar aseguda al llit al meu costat  portarme les nines perque no plorin al quedarse soles perque ella s'en va al cole.

Trobare a faltar al gat "Gordito-Duke" perque diu que es d'ella i s'el vol quedar, els sorolls matiners d'aquesta veina que a les sis del mati fot un chivarri que deu ni do o be el cap de  setmana que posava en marxa l'aspirador a les set emprenyat de mala manera a l'Anna perque el pati de llums es molt esquifit i sembla  un tub de la risa.

Ha sigut uns mesos força distrets politicament pero jo com estava d'esquenas a la tele no la veia i quan xerraben no els escoltava he tingut un relax en aquest sentit, he escotat bastants de la Rosa de los vientos que em  semblen molt interesants

Continuo anant al SIRN tres cops per setmana, he començat les visites al xaman, magnetizant ell l'aigua i el vi..... i la setmana que be anhire a l'Isabel perque em faci el massatge com abans,  d'aquesta mena al SIRN anhire fen el treball de sempre un cop passi el proces de ciatica que fins aquestos  dias  he patit

No hay comentarios: