04 enero 2011

MI VIDA EN UN BLOGG



En Daniel Cortijo habia penjat a Altres Barcelones un hipervincle per poder veure un video de com va anar evolucionan Les Corts fins els nostres dias.

El altre video es de la transformacio de la Montaña de Montjuic al 1929 per la Exposicio Universal . El meu pare va treballar d'ascensorista a la torre que Asland va instal.lar per convence a la gent de que el formigo era molt bo. Va pujar al rei Alfons XIII que li va fer baixar a recollir al seu ajudant de camp que tenia por i no volia pujar


Montjuic desda 1929

El dimecres en el SIRN vam fer un bon treball amb el Dany amenitzat amb les xerradas amb la Laura sobre els catars , li enviare llibres per email i mirare si trobo per casa alguns de bons sobre el tema ja que corre masa viu per la xarxa i les cases de llibres.

Al sortir com que era la cavalcada de Reis estavan tallats molts carres de Sant Andreu i allevores vaig pujar fins al lateral de Meridiana per anar a Mossen Clapes i Torres i BAges. Pero quan vaig entrar al cinturo hem vaig equivocar de carril i vaig tenir que anar fins a la rotonda de Sta Coloma.Ves per on vaig passar per primera vegada per aquell pont sobra el Besos. Com feia el franco "declaro inaugurado este puente"

Els reis li han dut a l'Alma una munio de coses, lo primer que va agafar va ser el cotxe correpassadisos i vinga a donar voltes per la casa amb el "tutut" en plan picapiedra. Estaba un xic astorada perque te sol 18 mesos peco com disfruta, ara ja t'agafa de la ma i et dona un llibre per que li expliques el conte.

Amb mi els reis s'han portat molt be , vaig de quechua. Es veu que van pasar per el Decathlon i hem van deixar tres semipolars molt gustosos i una mena de casadora amb folre de semipolar molt gustosa. Podre donar de baixa el polar. Tambe em van dur col.lonia Bambu. La veritat que als meus anys encara em fa molta il.lusio el mati de Reis i el tortell.

Avui disabte 8 de gener na Miren a sortit amb l'Alma i el scoty a donar un tomb per el bosc aprofitan el lluminos sol d' el mati. Abans de sortir l'Alma a sortit com un llamp a recollir una bosa de pastic per recollir les cacas d'el scoty. Un cop al bosc com Miren amb un basto reiraba les bruticies ella amb el seu basto anava apartant la pinassa dien "caca"

No hay comentarios: