26 septiembre 2009

MI VIDA EN UN BLOGG

Ahir divendres va ser un dia estrany perquè hem va passar una cosa que hem va deixar molt empipat. Hem vaig aixecar d'hora, hep a les 9,15, i desprès d'esmorzar vaig baixar amb Miren cap BCN a recollir les RM per porta les al HGC. Quan vaig arribar a casa i desprès de rascar li la panxa al Duke Gordito vaig desembossar el xiclet de l'escalfador de gas que no mantenia la guarda, recollir papers i alguns estris, així com els apunts d'Ergonomia i Sicosociologia per deixar los a Mireia.

Ho havem tot a punt van pujar cap Sant Cugat al HGC on tenia hora a les 14 hores amb la Dra Sola. Vam entrar a la saleta d'espera les 13,40 i ens van dir que hi havia 4 davants, vaja organització senyor i això es la medecina privada. Quan hem va quedar el cul quadrat d'estar assegut vaig anar al bar a menjar me un entrepà perquè a la 16 hores tenia recuperació. Quan vaig tornar hi habia un senyor esperant que va passar primer. M'ien vaig anar a fer un riu i Miren fotuda de fred per l'aire condicionat va quedar de guàrdia.

Un cop tornat a la saleta i desprès d'una estona d'escalfar la cadira va sortir el senyor, va quedar parlant hem la secretaria, i hem va semblar sentir fluixeta la veu de la Dra. S'hen va anar tothom i a les 13,37 tip d'estar sols i que ningú deies res vaig treure el cap pel passadís i vaig dir "Hay alguien aquí" i de casi els quiròfans va aparèixer la secretaria a la que li vaig preguntar quan hem rebrien i a quina hora i hem va dir que no ho sabia.

Vaig quedar de pasta de moniato i quan li vaig tornar a preguntar no va sapìgue contestar, hi li vaig dir:" el que sen va ara sóc jo", "vol que li posi hora per una altre dia?" i emprenyat com una mona li vaig contestar que no pensava tornar mes en aquell centre i que es molestes. No li vaig dir el que pensava de la seva actuació perquè esta embarassada de sis mesos i en atenció al seu estat vaig callar pero si sabia que la doctora habia guillat o estava al quiròfan no costava res di rho perquè ja sabem que ja urgències i passen per davant pero jo no habia estriat ni el dia ni l'hora perquè jo la tenia el dia 10 a les dotze i m'he van cambiar ells.

Total vaig arribar al SIRN a les 4,30 i Mireia hem va fer 30 minuts d'estiraments i Sant Cristoful. Li vaig deixar els apunts i cap a casa. Miren quan vam arribar al SIRN va anar el restaurant i amb la cuina tancada va menjar un entrepà de fuet.

Cap a SCV i rebaixar l'empreny ament, l'únic que va sortir be va ser això de l'escalfador. Quin cony de dia

Avui dissabte m'he aixecat quasi les onze, he esmorçat pres les píndoles, fet una mica d'exercicis dret i repenjant a la barana, m'eh dutxat i a escriure aquestes cosetes al PC

No hay comentarios: