28 agosto 2009

MI VIDA EN UN BLOGG

Ahir dimecres 26 d'agost un cop esmorzats i fetes algunes coses varem baixar Miren i jo cap a Barcelona perquè volíem veure a Jose Manuel, Maria Jose i la avia Emília que havien baixat de Pontevedra pel bateig de Pau el seu nou net. VE ser una retrobada molt emotiu comtat ademes que Jose Manuel es molt emotiu i la seva empatia t'encomana l'emotivitat: Varen xerrar una bona estona amb ells i desprès Miren i jo van anar a dinar a la cantonada.

Desprès de dinar amb el buga cap el SIRN on Xavi hem va fer un bon treball d'estiraments de potes, cintura, una mica d'equilibris i flexions dels genolls i vibració amb el power. Desprès amb va agafar el David i hem va posar a la cinta a caminar. En la cinta bascula pesava amb sabates 101 kg el que hem fa pensar que dec estar pels 99/100. Com aquell aparell anava molt a poc a poc amb va posar a l'altre a 1,5 km i allí vaig estar 10 minuts, vaig caminar la es feridora distancia de 210 m i gasten 210 calories (mig iogurt).

Desprès amb ca fer estirar en una de les camiller panxa enlaire i ell dret damunt la camilla hem va posar les potes rectes sense deixar afluixar els genolls apretanme desda al peu cap avall, renoi com tiraven els tendons de les potes,. Boca terrosa en la camilla hem fa ver un massatge, als redons com deia ell, que que hi havia moments feien rampes a les cames i peus quasi 40 minuts. Els pels de les cames aquestos que han sortit amb el Neurontin i la cortisona tibaven i provocaven sensacions de pètites rampes, m'he ha dit que me'ls afaiti i anirà millor. Total que divendres vinent aniré pelat de potes com els deportis tes ja que van quedar que aniré tres cops a la setmana i que el divendres farem cinta de caminar i desprès massatge.

La veritat es que jo creia que sortiria mes tronat pero un cop vaig caminar deu metres tenia les cames amb una caloreta força agradable, una mica cansades pero mes agil que quan habia entrat. pel camí de tornada en el buga, tenia les potes amb molt menys sense cio del cansament que tinc sempre i amb la caloreta agradable.

Aquest mati quan m'he aixecat estava cansat, menys en garratibat que de costum i desprès d'esmorzar he fet 30 minuts d'exercicis al lli i deu ressan a la Meca tal com hem va dir ell: amb un coixí sota la panxa i un altre damunt dels bessons. Desprès 45 minuts de piscina: sol caminar endavant, de costat, allargant les passes, etc

Desprès de dinar llegir una mica, fe també una mica de migdiada escoltan arias d'opera i PC. Tinc les potes cansades de l'exercici pero menys pesades que altres dies

Ara es divendres dia 28 d'agost i continuo sense xarxa, desda que Raül va col·locar l'IP permanent tinc problemes o es que el router quan s'escalfa es bloqueixa com el de casa. Con han baixat a BCN la Núria i ell m'he quedat sense xarxa per el que continuaré escrivint en l'arxiu odt i quan això pita un altre cop o pas arè al blog.

Aquest mati m'he aixecat una mica en garratibat pero ha anat normalitz anse la situació, desprès d'esmorzar hem anat a l'Alcampo i he fet la nada i tornada del hiper ja que he comprat un pilot, xiclets i una revista per anar llegint mentres tornava Miren de fer la compra del queviures. M'he pres un cafè amb llet amb un croissant de xocolata que estava deliciós, o era potser el capritx et.

Cap a casa a dinar d'hora perquè igual havia de baixar jo a la Núria pero quan estava escales avall a sortit Raül hi ha dit que baixava ell. A sua ordenes, cap a dalt despullar me i quedar fresc i a escriure al PC una mica

Després mitja horeta d'exercicis a la piscina sobretot caminant i jugan amb el Scotyy que fa de coach meu llençan la pilota al aigua quan jo estic a l'altra costat de la piscina. Quan ha tornat en Raül ha restjat el router i he pogut veure els missatges i escriure el blog

No hay comentarios: